Saturday 30 June 2012

~HLOVATE~

Assalamualaikum !Kepada sepa2 yg baca entry aku ni ..Thanks byk2 sbb sudi gak singgah n baca entry2 aku yng bosan petala kelapan ni ~Hihi ~

Ermm ..Kali ni aku update pasal sorang novelis yang aku minattt sangat sangattt ni ~Hehehe ~Actually ..Aku x kenal pun sepa dia sebenarnya ..Sebab kan ..Misteri sangat dia ..Tak suka show off dengan public ..Memang aku tabik spring gila2 la dengan novelis sorang ni !~

Sebenarnyaa ..Aku kenal dengan Hlovate ni pun sbb kawan aku ..Aku mula2 baca novel dia ..Yang tajuk dia Aa+Bb ..Tajuk pun misteri sgt ..Sapa2 yang xpenah baca novel ni,mmglah xpaham apa maksud dia tu ..Bila baca sinopsis buku ni,rasa macam best pulak ..Hahha !(Maklumlah,cerita dia pasal kawin2 ..Haha!Gatal nak mampus)But then I realised ..Cerita ni bukan setakat cerita pasal typical Malay love-after-marriage story ..Byk input yang aku dapat dri novel tue ..SANGAT banyak actually ..

Then ..Pastu ..Aku start berminat terhadap beliau ..Aku cari buku2 yg dia tulis ..Pinjam2 dulu dengan kawan ..Sebab aku xbyk duit nak beli buku dia ..Lagipun kalau di Sabah,buku Hlovate ni memang popular gila ..Sekejaap jak,sudah sold out ..Hemph ..

Dipendekkan cerita ..Aku memang minattt sangat sangat laa kat kakak sorang ni ..Hihi ..Sesedaap hati aku jak panggil dia kakak ..Sebab kan ..Dari novel2 dia ..Aku ada strong instinct yang dia ni sorang perempuan ..Hihi .And most important is ..Her books has inspires me ..She wrote in her own style that I've never seen ..Unique style ..I can say she is one in a million ..Well,believe me ..You can never find someone like her ..Haha !*melebih la pulok*


Sikit lagi lupa purpose aku update blog pasal dia ni ..Hehe ..Actually ..Aku minat sangat dengan Hlovate ni sebab dia ni inspiring ..Some of her stories were familiar with my situation ..Tambah2 la aku minattt .Hihi ..Pastu kann ..Hlovate ni byk ingatkan aku ..Byk surah2 yang dia masukkan dalam novel2 dia ..In the same time,aku pun dapatlah jugak ilmu sikit2 ..Kalau dulu2 x rajin bukak tafsir ..Sekarang ni dah ada usaha sikit2 ..Terima kasih Hlovate kerana mengilhamkan saya !Hehe !May Allah bless ..~

Eermm ...Kadang2 ..Aku wonder jugak la .Ada ka org baca blog aku ni ?Teda pun org komen ..Takpalah ..Aku redha ..Ni melalut sudaa ..Hahah ~Sepa2 yang x kenal Hlovate ni mesti rasa aku ni hiperbola semacam kan ..Tapa ..Aku tak kisah ..Haha !Ermm ..Kalau ada yang menunjukkan unsur2 berminat dengan Hlovate ni ..Boleh cari and baca novel2 beliau ..Insya-Allah hati akan tergerak utk meminati beliau ..ON THE SPOT ~Trust me ~Bhahahah !Da bosan tgok tulisan aku yang mengarut tahap tera giga byte ni ?Oke fine ..Sila enjoy tgok gambar2 novel and quotes made by Hlovate kat bawah ni .~







Okeyy ..Aku pun dah takda point dah ni ..Penatt menaip+mengantuk-tapi-degil-tamau-tidur ..Hihihi !~
Baiklah ..May Allah bless all of us ~

_End of entry_

No comments:

Post a Comment