Sunday 23 December 2012

~Holidayyy~

Assalamualaikummm w.b.t semua !*cehh,bajet ramai org nk usha blog aku ne*
Okayy..Lama tak update blog and hari ne aku nak update pasalll MY HOLIDAAYYY ..
Hemphh ..Selalunya holidayy aku akan jadi part favourite aku dlm setiap tahun tapi malangnyaa tahun ni benda sebaliknyaa yang jadii ..

Frankly,my holiday starts on 29th Nov,which means that day was the last time aku jumpa kwn2 smeshian kecuali yg budak Sandakan la ..And hidup aku after balik rumah tu sangat laa patheticcc ...Aku rinduuu kawan2 hostel aku tahayoo..Dlm 2-3 hari pas balik dari SMESH tu kejaa aku di rumahh adalah MERATAPI perpisahan dgn kawankawan yang aku hnya akan jumpa bulan April nnt..Insya-Allahh ..Okey,aktiviti ituu sangat menyakitkan jiwa raga hati dan kalbu saya ..Hemphh..Nasib baik ada facebook ,ada twitter ..Tapi my lappy pun kena bawa oleh my adik terbang g Selangorr..I online guna phone je..Tambahla aku sakitt jiwa ..On 3rd December, I flyy pegi Kedah..Balik kampung..Well,few days after tu memanglah bestt ..Kerja aku makan tidur online memancing tgok cerita Indon hampir 24/7 dan tidurrr lagii ..Hoho ..Oh ya lupaa pulakk ..Aku puas merempitt tyme di sana ..Tgok sawah padii ..Cantikk woo ~!XDD
Sini tempat aku memancing

Sini jln yg selalu aku lalu utk merempit pegi kedai depan tu

Ini sawah padi yg belum kuning

ok,aku tak pandai ambik gmbr
Then my mum datang sini from Selangorr and bawa aku jalan2 g Pekan Rabuu beli ikan pekasamm ..Pegi City Plaza beli novels ..Hahaha !Lepas dapat keta kami straight balik g Selangorrrr ..And here I am,updating my blog dlm bilik mama yg agak panas ini ..Hohoho !

My mum with my cousin,Harif

Ni  Zulaika

Ambik gmbr smbil tggu mama

Terusss...kemarin aku pegi Mid Valley ..Jalan2 dengan kawan kakak aku ne ..Kami tgok2 baju,maklum banyak sale ..Terus kami pegi Times Square ..Makan McD ..Tgok theme park dia ..Hoho ..Sakit telinga dengar org jerit2 naik roller coaster ..Aku tgok pun seramm ..Hoho ~

Rapid KL

Inilah trek roller coaster yg kin seramm tuu

Tiket Komuterr

Bosan tyme tggu komuter

Hoho 

Here's the commuter..

Okeyy ..Begitulah caraanyaa aku menghabiskan cuti SPM aku ne ..Mmg masa mulamula dulu aku rasa bosaann sgt cuti ne ..Ditambah dengan hostel sick lae ..hemphh ..Tapi lama2 aku adapt jugak ne dengan this whole new things ..So,jyeaah ..That's my HOLIDAYY ~Hoho ~XDD

_End of entry_










No comments:

Post a Comment