Sunday 23 December 2012

~Journeyyy~

Assalamualaikum everyone !Okeyy ..Lama tak update blog ..So ,here i ammmm ..

Well, SPM suda lama habisss .And akuu asyik duduk terperap dlm rumahh sejak couple of weeks ago ..Cehh .Baru dua minggu lebihh ..Seperti selalu ..Bila aku jauhhh dengan kawankawan akuu,mulalah terasa satu perasaan yang aneh,ganjil dan segala yang sewaktu dengannyaa ..

Perasaan ituuu adalaahhh ...

RINDDUUUU yang mencengkam hati dan nurani sehingga ke akarnyaa ..*BM baku*

Jyeahh .Saya rinduu merekaaa ..I mean , SUPERRR RINDUU .Hemphh ..

Apapun, inilah yang dinamakan HIDUP .. And ..Sini aku maw cerita ..Journey hidup aku bersama merekaaa ..
3rd January 2012 ..
Kami mendaftar masuk sekolah sebagaii SENIORRR ..Wah ..TAIKO la katakannn ..Tahun ni kami SPM,so kena struggle bykbyk ..And yeahh ..Byk benda jadi dlm tahun 2012 nii ..Pergolakan segala-galanyaa ..Nasib baik tahun ne teda kes kami gaduhgaduh lagii ..Hoho !

Kalau maw cerita psl hal sekola,aku rasa takbest ..So sini aku fokus dgn hidupp ASRAAMAA kami sahaja ..Eh eh ..dari tadi aku refer kami ..Okeh ..Lupa intro ..Kami di sini refers to SOVEREIGN 0812 ..And precisely,the aspurians ~

Awal tahun ..Kerja studyyy ...studyy ,,studyy ..Ceh,study laa sangat ..Pertengahan tahun ..Pressure bertambahh ..Kelas tambahan sana sini ..Cikgu cemerlang datang sekolah bagi ceramah[?] itu ini ..OKeyy, Inche TRIAL SBP 2012 datangg ..Tambahh takutt ..Setiap malam stay upp smpai pagii ..Spot mintak situ sana ..Hemph ..Akhirnyaaa trial berakhirr ..Pastu ,, HARI RAYA ! Memandangkan tahun ni sekolah tak buad Raya Perdana,so kami yg final year nee buad kami punya event RAYA2012 sendirii ..Here comes the party dayy for us ..Snapp photos everywhere ..

Girls 0812

Baju raya my dormmates D13A!

Sandakan's Family !

Kami jugakk ~




Okehh ..Raya day pun habess ...kami pun kembali STUDYYY .And the ..hari yang dinanti akhirnyaaa tiba ..
5 NOVEMBER 2012 . First day of SPM2012 ..

Hari tuuu papeerrr BM !Lepas BM datang pulak paper BI ..Inche  SEJARAH dan MATHEMATICS pulaa menyusul ..Hemph ..Okeyyy ..Di sinilah climax ceritaa saya ..Akhirnyaaa tinggal kamikami sahaja di asraammaa ..Wuuhuu !Kami mulaa bermaharajalelaaa ...Outing sesukaa hatii ..Tyme teda kelas la ..Kami ada cuti seminggu utk study berabis subjek electivess..Yg aspurriii ..Pagi2 confirm ada tu org teriak , "kamuu pegi kelas ka ? Ada cikgu datangg ? Sepa pegang kunci library ? Library bukak suda ..?"
Average jam 9 pagi baru aspuri nampak mcm ada org ..Hoho !Sepanjang mggu tu kami STUDYY ..FLYY ..STUDYYY ...STUDYYY dan main sikitskitt ...Gahaha !

Oh yaaa..Tyme hujunghujung SPM ni la aku mula mengenali Syakina Rusdin dengan lebihh baikk..?*aku ndak tau ayat yg sesuai* Dia yang ajaarrr aku tyme2 SPM ne ..Hoho ! Bersama-sama Azuereen aku memastikan hidup Syakina Rusdin atau kami panggil Deen  ini tidak akan aman ..Ada jaa point kami mw kacau diaa..Bila dia mula bertindak,ehem ehem ! Sensored !

kami tage' maw SPM


Tyme ni la mood Deen tgah ..*uhuk2*
And our SPM2012 pun smpai ke penghujungnyaa ...Last paper was Account ..perghh ..!Susaahh ! Bagi aku la,Deen ndaa ..Hoho ! Sebenarnyaaa ...Hidup kami selepas inilah baru dikira betul2 journeyy ...Walau apapun yg jadi,aku akan ingat perjalanan hidup selama 5 tahun di SMESH yang penuh dengan mcm2 rasa jiwa hati dan nuranii ... Aku rinduuu SOVEREIGN 0812 taha !Anywayy,gudluck laa dlm hidup kamu selama 3 bulan before result ni ~hhahha !



Yeah,may our friendship lasts forever ..till jannah ,perhaps ..Insya-Allah~

_End of entry_

No comments:

Post a Comment