Sunday 30 December 2012

~I-City,Shah Alam~

Assalamualaikummm wahai blogwalkers !

Entry kali ne sajaa nak bagitahu aku pergi I-City,Shah Alam..As stated dekat atas la..Hoho !
Sebelumm tu,sapa taktau apa tu I-City? Boleh baca sejarahnya dekat sini I-City ..

Aku pergi I-City tu punn sbb adik aku nak sangat main game dekat sana tu and my mom bawaa jalaannjalann..Plus,masukk percuma kat dalam tuh,sempena kempen SAYANGI SELANGOR ..Hoho !Soo, I was like ..JYEAAHH !!Melompat dengan riang utk ke I-Cityy ..

Dekat dalam tuu,kami ambik gambaar bykbyk dekat lampuu2 diaaa ..Cantikkk woo ..Rasa macam dekat oversea sebentarr ..Kalau masuk g snow walk lagilah rasa mcm kat Korea ..*Cehh,bajett lebihh*





Terang sangat lampuu belakang tuu =='

mum and Lulu

lulu and boyfie diaa

tgok heliza dkt penutup tuu




mum and aqim gumukss

nmpak tak aqim?terang sgt snowman tuu


*trip cool*

mum berehat kejapp




Lepas ambik gambar,kami minumm duluu .. Untuk tenaga bermainn selepas ituu ..Kami makan sweet corn sekalii smbil2 tgok berjuta org duk ambik gambar dekat dlm tuu ..Meriahh sehh ~ Lepas maakaan,itulah masa yg dinantikaannn ..

MASA UNTUK MAIN GAME ..

Excitedd !
see this thng?my sis serik naik bnda ne..Haha!
Hahaa ...Mak aku serik nak main benda2 tu semuaa ..Gayattt ..Hoho ..Tapi aku rasa besa jakk ..Gegarr jugak laa ..Haha !Hemphh ..Itulah pengalaman aku pergi I-City ..Memang seronok gak la ~XD

_End of entry_   May Allah bless~XD





No comments:

Post a Comment