Wednesday 23 January 2013

~21 Januari 2013~

Assalamualaikumm wahaii stalkersss blog akuu !XD

Tahu tak apa jadi on 21st januaryy arii tuu ? Saja mau bagitahuuu I jumpa my bestfriend !Setelah meninggalkn sekolah,dlmm sebulan lebihh jugak la kami tak jumpaa ~Weee,seronokk gilaa jumpa dia !Haha,rasa sepertii kembali ke zaman sekolah ~XD

Ermm,kami jumpaaa di MidValley ..Mula2 tuu agak awkward la jugakk ..Bahahahaaaa !Lepastuu pegi makannnn ..Kesiann minahh tu,belumm makan..
Meet her,Syakina a.k.a Deen ..XD

 ..Hoho~Lepas makan,solat kejapp.Pastuu pegi beli tiket wayangg..Turun lagi balik pegi solatt Maghrib pulak ..And naik balikkkk,pegi tgokk wyg ..CZ12 ..Jackie Chan pnya wayang,mmg mantapp habiss la ..Tapi spnjg movie tu,aku rasa tumpuan aku,1/4 folus kat movie,1/4 main popcorn dan 2/4 KESEJUKAN ..Sgttt sejukkk dlm tuu ..Smpai kebas tangann aku ..LOL ~

Lepasss movie tu,kamii balikk ..Sempat lagi round 2 kali naik turun kat MidValley tuu ..My sis ambik aku di luar cinema tu,kakak deen ambik dia di luar MidValley ..Awesome la jugakk lepaaakkk dgn deen ne ..Byk ceritaaa diaa aku dgrr ..Ceritaaa aku punn byk jugak aku bagitauu dia ..Hoho !Before dia balik dan aku balikkkk,kami ambikk gmbrr duluuu ..
~Weee~XD


Bahahha !Okeyy sekian ceritaa sy ..Tak menarik?Takpee,sy tak kisahh ..Yg penting saya bahagiaa ~Weee ..XD


2 comments: